Herman wat heb je hier heel veel tijd en liefde in gestoken je mistfoto,s vind ik heel knap om over de rest maar te zwijgen het lijkt of ze iedere keer mooier worden.
Hallo Hermen,
De lente is grillig. Veel variatie in weersomstandigheden, maar steeds meer de lentebeelden waarop we hopen. Door de beperkingen in de toegankelijkheid in de AWD worden we wat meer naar andere
gebieden gestuurd. Tot nu toe ben je goed aan je trekken gekomen.
Groet, Kees
#5
Ad van Duren(woensdag, 25 maart 2026 20:53)
Hoi Herman,
Wat heb je tijdens je tocht door de AWD weer veel gezien, veel diverse soorten vooral. Mooie foto's met voor mij de boomleeuwerik als favoriet.
Wauw Herman!!!
Wat een prachtig blog is dit zeg!
Ik zit hier gewoon te smullen van al die moois. Wat heb je dit onwijs mooi gefotografeerd en aan ons gepresenteerd! Het paringsritueel, de reegeit en al die prachtige vogels daaronder. Echt een
compliment.
Groetjes, Helma
Hoi Herman,
Wat een fantastische foto's!! Super gedaan zeg.
Mooi al die verschillende en bijzondere foto's. Je kleuren zijn echt top.
En ook die paarden heb je erg mooi gefotografeerd.
Knap werk Herman!!
Groeten, Marco
#2
Patricia(maandag, 23 maart 2026 13:06)
Hoi Herman
Schitterende serie.
Prachtig de Futen
Die Reiger is echt super
Mooi ook de Kievit.
Bas (dinsdag, 31 maart 2026 18:57)
Herman wat heb je hier heel veel tijd en liefde in gestoken je mistfoto,s vind ik heel knap om over de rest maar te zwijgen het lijkt of ze iedere keer mooier worden.
Rene Smits (dinsdag, 31 maart 2026 13:39)
Hai Herman,
Mooie gevarieerde serie hoor met de prachtige futen-foto als kers op de taart.
Groet,
René
KeesvanD (zaterdag, 28 maart 2026 09:02)
Hallo Hermen,
De lente is grillig. Veel variatie in weersomstandigheden, maar steeds meer de lentebeelden waarop we hopen. Door de beperkingen in de toegankelijkheid in de AWD worden we wat meer naar andere gebieden gestuurd. Tot nu toe ben je goed aan je trekken gekomen.
Groet, Kees
Ad van Duren (woensdag, 25 maart 2026 20:53)
Hoi Herman,
Wat heb je tijdens je tocht door de AWD weer veel gezien, veel diverse soorten vooral. Mooie foto's met voor mij de boomleeuwerik als favoriet.
Groeten,
Ad
Helma (woensdag, 25 maart 2026 17:31)
Wauw Herman!!!
Wat een prachtig blog is dit zeg!
Ik zit hier gewoon te smullen van al die moois. Wat heb je dit onwijs mooi gefotografeerd en aan ons gepresenteerd! Het paringsritueel, de reegeit en al die prachtige vogels daaronder. Echt een compliment.
Groetjes, Helma
Marco Luijken (maandag, 23 maart 2026 20:50)
Hoi Herman,
Wat een fantastische foto's!! Super gedaan zeg.
Mooi al die verschillende en bijzondere foto's. Je kleuren zijn echt top.
En ook die paarden heb je erg mooi gefotografeerd.
Knap werk Herman!!
Groeten, Marco
Patricia (maandag, 23 maart 2026 13:06)
Hoi Herman
Schitterende serie.
Prachtig de Futen
Die Reiger is echt super
Mooi ook de Kievit.
Groettie van Patricia.
Irma (zondag, 22 maart 2026 09:01)
Dit is een prachtige serie foto's Herman.
De mistlandschappen zijn prachtig, de lente is nu echt begonnen.
Groetjes Irma