Hallo Herman, prachtig, prachtig wat je hier weer laat zien. Zeer sfeervol en de kleuren zijn weer warm en erg mooi. Ook de zaagbekken staan er fraai op net als de wilde zwanen. Al met al weer
genoten van je foto's. Verder wens ik je voor 2026 een goede gezondheid, alle goeds en weer veel mooie momenten in de natuur en de fotografie.
Groeten,
Roos
Hoi Herman,
Wat mooi is dit allemaal weer. Mooie sfeerplaten.
Prachtig die zaagbekkies en die mooie zwemmende aalscholver. Ook die blauwe reiger met zijn gespreide vleugels staat er mooi op.
Ik wens je hele fijne kerstdagen.
Groeten, Marco
#1
Maria(zondag, 21 december 2025 22:15)
Hoi Herman,
Het staat er allemaal perfect op!! Mooi die grote zaagbekken en wilde zwanen. De landschappen zijn ook geweldig! Ik heb er van genoten!
Groetjes Maria
Roos (zaterdag, 27 december 2025 14:59)
Hallo Herman, prachtig, prachtig wat je hier weer laat zien. Zeer sfeervol en de kleuren zijn weer warm en erg mooi. Ook de zaagbekken staan er fraai op net als de wilde zwanen. Al met al weer genoten van je foto's. Verder wens ik je voor 2026 een goede gezondheid, alle goeds en weer veel mooie momenten in de natuur en de fotografie.
Groeten,
Roos
Marco Luijken (donderdag, 25 december 2025 13:52)
Hoi Herman,
Wat mooi is dit allemaal weer. Mooie sfeerplaten.
Prachtig die zaagbekkies en die mooie zwemmende aalscholver. Ook die blauwe reiger met zijn gespreide vleugels staat er mooi op.
Ik wens je hele fijne kerstdagen.
Groeten, Marco
Maria (zondag, 21 december 2025 22:15)
Hoi Herman,
Het staat er allemaal perfect op!! Mooi die grote zaagbekken en wilde zwanen. De landschappen zijn ook geweldig! Ik heb er van genoten!
Groetjes Maria