Wintergasten in de AWD,

Mooie mistige dag,
Mooie mistige dag,
Grote zaagbek eenden,
Grote zaagbek eenden,
Zon schijnt door de bomen,
Zon schijnt door de bomen,
Mist in het bos
Mist in het bos
Schapen in de AWD
Schapen in de AWD
Kuifeenden,
Kuifeenden,
Roodborst tapuit,
Roodborst tapuit,
Wild zwanen wintergasten in ons land,
Wild zwanen wintergasten in ons land,
.
.
Dodaars,
Dodaars,
Krooneenden, wintergasten in ons land,
Krooneenden, wintergasten in ons land,
.
.
Grote zaagbek eend vrouwtje,
Grote zaagbek eend vrouwtje,
Schapen in de AWD
Schapen in de AWD
Brilduiker wintergast in ons land,
Brilduiker wintergast in ons land,
.
.
Pimpelmees,
Pimpelmees,
Krooneend.
Krooneend.
Aalscholver,
Aalscholver,
Boomleeuwerik.
Boomleeuwerik.
.
.
Krooneend.
Krooneend.
.
.
.
.
Zon opkomst.
Zon opkomst.
Blauwe reiger.
Blauwe reiger.
.
.
Kuifeend.
Kuifeend.
.
.
Man met hond in de mist,
Man met hond in de mist,
.
.
.
.
.
.
Commentaren: 3
  • #3

    Roos (zaterdag, 27 december 2025 14:59)

    Hallo Herman, prachtig, prachtig wat je hier weer laat zien. Zeer sfeervol en de kleuren zijn weer warm en erg mooi. Ook de zaagbekken staan er fraai op net als de wilde zwanen. Al met al weer genoten van je foto's. Verder wens ik je voor 2026 een goede gezondheid, alle goeds en weer veel mooie momenten in de natuur en de fotografie.
    Groeten,
    Roos

  • #2

    Marco Luijken (donderdag, 25 december 2025 13:52)

    Hoi Herman,
    Wat mooi is dit allemaal weer. Mooie sfeerplaten.
    Prachtig die zaagbekkies en die mooie zwemmende aalscholver. Ook die blauwe reiger met zijn gespreide vleugels staat er mooi op.
    Ik wens je hele fijne kerstdagen.

    Groeten, Marco

  • #1

    Maria (zondag, 21 december 2025 22:15)

    Hoi Herman,
    Het staat er allemaal perfect op!! Mooi die grote zaagbekken en wilde zwanen. De landschappen zijn ook geweldig! Ik heb er van genoten!
    Groetjes Maria